• BIST 109.156
  • Altın 153,298
  • Dolar 3,8173
  • Euro 4,5053
  • Kayseri : -2 °C
  • Ankara : -2 °C
  • İstanbul : 14 °C

AŞIRI VİEGRA ALINCA BAŞINA GELEN EN KÖTÜ OLAY

AŞIRI VİEGRA ALINCA BAŞINA GELEN EN KÖTÜ OLAY
Kolombiya'da yaşayan bir adam, aşırı dozlarda viegra cinsel gücü artırıcı hap alınca cinsel organı doktorlar tarafından kesildi
cinsel gücü artırıcı hap kullanan yaşlı bir adam, cinsel organında bozulmalar oluşunca hastaneye başvurdu.

SEVGİLİSİNİ ETKİLEMEK İÇİN...

Kolombiya’nın La Nacion gazetesine konuşan bir doktor, 66 yaşında olan ve ismi açıklanmayan kişinin birkaç gün üst üste ereksiyon problemi yaşadıktan sonra cinsel gücü artırıcı hap aldığını, ancak sevgilisini etkilemek için tavsiye edilenden daha fazla doz kullandığını açıkladı.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2010 Kayseri News | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0352 231 31 39 | Haber Yazılımı: CM Bilişim