• BIST 97.533
  • Altın 145,969
  • Dolar 3,5805
  • Euro 3,9998
  • Kayseri : 17 °C
  • Ankara : 14 °C
  • İstanbul : 21 °C

Bir gencin daha sonu oldu

Bir gencin daha sonu oldu
Eskişehir’de dün gece arkadaşları ile birlikte bonzai ve eroin kullandığı öne sürülen 22 yaşındaki genç hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, Büyükdere Mahallesi Düğünçiçeği Sokak’taki bir apartmanda dün gece iki arkadaşı ile birlikte bonzai ve eroin kullandığı öne sürülen Hicri A. (22), bugün akşam saatlerinde arkadaşları tarafından evde ölü bulundu. Arkadaşları 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı incelemenin ardından gencin cesedi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için otopsi yapılmak üzere Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi morguna kaldırıldı. Gencin ölüm haberini alan ailesi morg önünde sinir krizleri geçirdi.
Hicri A.'nın Gökmeydan Mahallesi’ndeki bir berber dükkanında çalıştığı öğrenildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Başkan Çelik muhtarlarla toplantı yaptı17 Mayıs 2017 Çarşamba 15:46
  • Talas Belediyesi ilçeye 50 adet çiçek dikiyor17 Mayıs 2017 Çarşamba 15:26
  • YEŞİLHİSAR'DA ŞİFALI SU15 Mayıs 2017 Pazartesi 10:01
  • Fetö'nün zina tuzağı15 Mayıs 2017 Pazartesi 09:59
  • Kalp krizi geçiren asker şehit oldu15 Mayıs 2017 Pazartesi 09:50
  • CEMİL İPEKÇİ LASTİK TOP GİBİYİM13 Mayıs 2017 Cumartesi 00:59
  • HACILAR’DA MİNİKLER TÜM HÜNERLERİNİ SERGİLEDİ12 Mayıs 2017 Cuma 12:11
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan ABD'ye tepki12 Mayıs 2017 Cuma 11:29
  • Türkiye'nin en büyük fuhuş operasyonu başlatıldı12 Mayıs 2017 Cuma 11:27
  • Devlet Bahçeli'den çok sert açıklamalar09 Mayıs 2017 Salı 16:31
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2010 Kayseri News | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0352 231 31 39 | Haber Yazılımı: CM Bilişim