• BIST 83.067
  • Altın 146,530
  • Dolar 3,7912
  • Euro 4,0490
  • Kayseri : -9 °C
  • Ankara : -9 °C
  • İstanbul : 2 °C

Şok Ses Kaydı! Terörist diye kendi askerimizi vurduk

Şok Ses Kaydı!  Terörist diye kendi askerimizi vurduk
Üst düzey bir komutana ait olduğu iddia edilen ses kaydında yerleri bilinmeyen mayınlardan Hantepe baskınına kadar birçok konuda çarpıcı itiraflar var.
Bugün gazetesinin internet sitesinde yer alan habere göre emekli olan üst düzey komuta I.K’ye ait olduğu iddia edilen ses kaydından çok çarpıcı itiraflar yer alıyor... Videonun sonunda Varan 2 olduğu ima edilerek, o kısımda nelerin olduğu da 15 başlık halinde yazılmış.

Video paylaşım sitesi dailymotion.com sitesine emekli üst düzey komutan I.K’ye olduğu iddia edilen bir ses kaydı düştü...


Ses kaydında çok ilginç ve çarpıcı itiraflar yer alıyor. Dailymotion.com video paylaşım sitesinde yayınlanan ses kaydında, Org. I. K olduğu iddia edilen kişi, kurmaylarına mayınlardan İHA'lara kadar pek çok konuda önemli açıklamalar yapıyor

Ses kaydında Org. I.K olduğu iddia edilen kişi, kurmaylarına şu konularda itiraf niteliğinde değerlendirmelerde bulunuyor:

1. Her yere kontrolsüz mayın döşedik.

2. Emir komuta birliğini sağlayamıyoruz.

3. Çatışma anında tim komutanlarımız mevziye silahını bırakıp kaçıyor.

4. Eğitim zafiyeti nedeniyle terörist diye masum erimizi kendimiz vurduk.

5. Sınır karakollarımız hatalı yapılmış, Hantepe de hatalı. Halimiz
tam bir kepazelik.

6. İHA skandalında, teşkilat yapımızın yanlış olduğu anlaşıldı.

7. Terörle mücadelede hiç kimsenin talimatına ihtiyacımız yok.

8. Operasyonlarda artık son bir yıldır mantıklı iş yapmaya karar verdik.

9. Artık her şeyi yasal zemine oturtmak zorundayız. Herkesin gözü üzerimizde.

10. Elimizdeki teknik imkânları kullanamıyoruz, eğitim ve tatbikatımız zayıf.

İŞTE SES KAYDINDA GEÇEN KONUŞMA METNİ:

I.K: HUDUTTAKİNİN BİLE İŞARETİ YOKTUR.

I.K: ADAM GİDİYOR BASIYOR BİLMEM NE YAPIYOR. HABERİMİZ YOKTU.

EKİP GÖNDERDİK ANKARADAN DA GELDİLER SIRAYLA BİTİRDİLER. BİLMİYORUM BİTTİ Mİ DAHA DEVAM EDİYOR MU?

SUBAYLAR: DEVAM EDİYOR KOMUTANIM.

I.K: DEVAM EDİYOR HERHALDE.

SUBAYLAR: DEVAM EDİYOR

I.K: BUNLAR ÇOK TEHLİKELİ ŞEYLER. BUNLARI KİM DÖŞEMİŞ BİZ.

SUBAY: EVET KOMUTANIM.

I.K : BİZ. ŞİMDİ BEN DESEM Kİ YETKİLİLERE YAV BİZİMKİLER MAYIN DÖŞEMİŞLERDİ 10 SENE EVVEL 20 SENE EVVEL BAŞIBOŞ BIRAKIP GİTMİŞLER NE DERLER? DÖŞERKEN AKLINIZ NERDEYDİ DERLER. MAALESEF DÖŞEYEN YİNE BİZİZ.

Dİ Mİ?

SUBAY: EVET EFENDİM

EMİR KOMUTA BİRLİĞİNİ SAĞLAYAMIYORUZ

I.K : BENİM DİKKATİMİ ÇEKEN BİRKAÇ KONU VAR. ONLARI DA HATIRLATMAK İSTİYORUM.

BİZİ SIKINTIYA SOKAN KONULARDAN BİR TANESİ EMİR KOMUTA BİRLİĞİNİ BAZEN SAĞLAYAMIYORUZ. NEREDE BİR OPERASYON BİR HAREKAT BİR BASKIN VESAİRE BİLMEM NE VARSA SORUMLUSU MUTLAKA BİR KOMUTANLIK OLACAK. O BÖLGENİN SORUMLUSU. İHADAN GÖRÜNTÜ ALMAK GİBİ BÜYÜK BİR NİMET VAR. BÜYÜK BİR İMKAN VAR. OLAYIN OLDUĞU YERE SÜRATLE BİR İHAYI GETİRİP MASAMIZIN BAŞINDAN EKRANDAN ADIM ADIM GÖREBİLİYORUZ, ÖYLE Mİ? GÖREBİLİYORUZ.

İHADAN GÖRÜNTÜ GÖREN KOMUTAN MUTLAKA OPERASYONA MÜDAHALE EDİP SEVK İDARE ETMELİ. NEDEN BUNU SÖYLÜYORUM. ÖNÜMÜZDE ÖRNEĞİ VAR. VERELİM ÖRNEĞİNİ, HEPİMİZ ÖĞRENELİM. BİR DAHA O HATAYA DÜŞMEYELİM. İŞTE BU HANTEPE MANTEPE OLAYINDA OPERASYON YAPAN KOMUTAN DAHA DOĞRUSU SORUMLU KOMUTAN 1. TUGAY KOMANDO TUGAY KOMUTANIYDI VE KENDİSİ ARAZİDEYDİ. ORDA BİLMEM NE TEPESİNDEYDİ. AMA EKRANA BAKAN KOMUTANLIK CİVARDAKİ KOMUTANLIĞIMIZ ONA MÜDAHALE ETME YETKİSİ YOKTU. BÖYLECE BİR KOORDİNESİZLİK OLDU ZAMANINDA MÜDAHALE EDEMEDİK.

KÜÇÜK BİRLİKLERİMİZ SAĞLAM DEĞİL, EĞİTİMSİZ. GERİSİ ÇORAP SÖKÜĞÜ GİBİ GELİR İKİNCİ ÖNEMLİ KONU ARKADAŞLAR KÜÇÜK BİRLİK SEVİYESİNDE SEVK VE İDAREDE ÇOK ZAYIFIZ. JANDARMA, JÖH'Ü (JANDARMA ÖZEL HAREKAT) FİLAN AYRI TUTUYORUM. ONLAR HAKKATEN ÇOK TECRÜBELİ PROFESYONEL OLMUŞLAR ARTIK.

SÖZÜM ONLARA PEK DEĞİL. DAHA ZİYADE BİZİMKİLERE. KÜÇÜK BİRLİK SEVİYESİNDEKİ TİM KOMUTANI KOL KOMUTANI EĞER O ADAMINA SAHİP OLUP DA SEVK İDARE EDEMEZSE İŞ BURADAN KOPAR. HANİ DERLER YA BİR NAL BİR AT KURTARIR. BİR AT BİR ORDU KURTARIR. SÜVARİ KURTARIR. SÜVARİ BİLMEM NEYİ KURTARIR. NETİCEDE MEMLEKET KURTULUR. İŞTE BİZ O NAL O NAL BİZİM KOMANDO KOLUMUZ, KOMANDO TİMİMİZ HER NEYSE MOTORLU KOLUMUZ ORADA EĞER SAĞLAM DURAMAZSAK, TUTAMAZSAK BİRLİĞİMİZİ GÖREVİNİN BAŞINDA GERİSİ ÇORAP SÖKÜĞÜ GİBİ GİDER. NİYE BUNU SÖYLÜYORUM. BUNU DA SÖYLEYELİM.

DUYMAYANLAR DA DUYSUN.

ÇATIŞMA ANINDA TİM KOMUTANLARIMIZ MEVZİYE SİLAHINI BIRAKIP KAÇIYOR

2 TERÖRİST 30 ASKERİMİZİ KAÇIRIYOR. YAV REZALET BENİM TİM KOMUTANI, UNSUR KOMUTANI DİYE KOYDUĞUM ARKADAŞIM ÖNCE MEVZİDE SİLAHINI BIRAKIP DA KAÇARSA BİZ BU İŞİ YÜRÜTEMEYİZ. BİZ BU EĞİTİMİ YAPMAMIŞIZ YETİŞTİREMEMİŞİZ DEMEKTİR. RÜTBESİ DE VAR KOLUNDA O ORDA SİLAHINI BIRAKIP DA MEVZİSİNİ KAÇARSA TABİKİ MEVZİMİZ ÇÖKER TABİ Kİ ZAYİAT VERİRİZ. İKİ TANE ADAM GELİYOR KARŞIDAN 30 KİŞİYİ KAÇIRIYOR GERİ GİDİYORUZ YAV REZALET. OLACAK ŞEY DEĞİL. NEDEN? SEVK İDARE EDEMEDİĞİMİZ İÇİN TİMİMİZİ. UZATMADAN SÖYLÜYORUM.

TİM KOMUTANI VE UNSUR KOMUTANI HER İKİSİ DE KENDİ PERSONELİNİ GÖRECEĞİ YERDE BULUNUR. SESLE, VARSA TELSİZİYLE TİMİNİN ADAMLARINI TEK TEK SEVK İDARE EDER. ZAMANI GELDİĞİ ZAMANDA ATEŞ AÇTIRIR. YERİNDEN KIPIRDAMA DER. KAÇMA DER. BEN BURDAYIM DER. SEVK İDARE EDER. ONU GEZİNDE TUTAR BU ÇATIŞMAYI YÜRÜTÜR. ÖYLE OLUYOR MU. NADİREN BÖYLE OLUYOR. NADİREN BÖYLE OLUYOR. EEEE, FAZLA DETAYA GİRMEYELİM AMA ÇOĞU YERDE ÇAT PAT DEDİĞİN ZAMAN O ORAYA BU BURAYA BİRKAÇ GÖZÜ KARA ARKADAŞ DAYANIYOR DİKKAT EDİYOR, ŞEY YAPIYOR. LİDER POZİSYONUNDA OLANLAR PİYASADA YOKLAR. EN ACISI DA SİLAHINI DA BIRAKIP DA GİDENLER. ROJ TV SİLAHIN NUMARASINI DA BERABER GÖSTERİYOR. ÖYLE Mİ? SİLAHIN NUMARASINI DA GÖSTERİYOR. BEN OLSAM O RÜTBELİNİN YERİNE İNSAN İÇİNE ÇIKMAM. AMA UTANMIYOR ADAM. BUNLARLA İŞ YAPAMAYIZ. YOKSA CANI SIKILAN ÇEKER GİDER.

ONDAN SONRA MEVZİMİZE DE GİRİLİR. BİR SÜRÜ DE ŞEHİT VERİRİZ. ARTIK HERŞEY MİLLETİN ÖNÜNDE AÇIK ARKADAŞLAR.

EĞİTİM ZAFİYETİ NEDENİYLE TERÖRİST DİYE MASUM ERİMİZİ KENDİMİZ VURDUK

KABAHATLİ BİZİZ

BAKIN YİNE ÖRNEK, DİLİMİN UCUNA GELİYOR SÖYLEMEK İSTEMİYORUM. BÖYLE TİMİ MİMİ SAHİP OLMAZSA ORDA BİR TANE KARALTI GÖRÜR TAK DİYE ATEŞ EDER BAŞLAR SESİ DUYAN HERKES ATEŞ ETMEYE BASILDIK DİYE. ARKADAŞIMIZI BİR ERİMİZİ ALNINDAN VURURUZ. VURDUK MU? HABERİNİZ VAR MI? VAR DEĞİL Mİ?

OLAYI TAKİP EDİYORSUNUZ. HERKESİN CEBİNDE ARTIK TELSİZ VAR ESKİSİ GİBİ DE DEĞİL. BAK BEN ATEŞ EDİYORUM. HERKES SUSSUN DİYECEKSİN. HERKES DUYACAK. KİMSE BİR ŞEY YAPMAYACAK. BİR KİŞİ EDECEK. BUNU GAYET KOLAY YAPMAK AMA EĞİTİMLE BUNU YAPARSANIZ OLUR. BIRAKIRSANIZ KEYFİNE GİDER ADAM ATEŞ ET DER. VAY BASILDIK DİYE HERKES SİLAHA SARILIR. BİR MASUM ERİMİZİ ALNINDAN PAT DİYE VURURUZ. KABAHATLİ BİZİZ.

SINIR KARAKOLLARIMIZ HATALI YAPILMIŞ, HANTEPE'DE HATALI. HALİMİZ TAM BİR KEPAZELİK ARKADAŞLAR BİR ÜSSÜ BİR TEPEYİ BİR KRİTİK ARAZİYİ KORURKEN ESAS MEVZİ KAZIP GÖMÜLMEKTİR. TABİ KAYALIK SERT YERLERDEYİZ VE TABİ KAZIP GÖMÜLMEK MÜMKÜN OLMUYOR ÇOĞU ZAMAN. NE YAPIYORUZ O ZAMAN? KUM TORBASI BOL. KUM TORBASINI ÜST ÜSTE KOYA KOYA KULÜBEMSİ HANİ KARAKOLLARIN ETRAFINDA NÖBET KULÜBESİ GİBİ BÖYLE KULÜBELER MEYDANA GETİRİYORUZ. BİR DE DELİK AÇIYORUZ ÖNÜNDE BURDAN GELECEKLER BAKICAZ DİYE. BÖYLE BİR KOCA HEDEF OLUYOR. ARKADAŞLAR KARANLIKTA GECE GÖRÜŞ ALETİ OLMASA BİLE BEN RPG7 İLE 200 METREDEN ONU TAK DİYE VURURUM. BAK BU YAŞIMDA VURURUM. İSTERSENİZ DENEYELİM. BÖYLE KULÜBE YAPIYORSUNUZ ONA MEVZİ DİYOR BAZILARI. MEVZİYE GİRDİK DEYİNCE O KULÜBENİN İÇİNE GİRİYORLAR.

ONDAN SONRA İLK ROKETTE ORASI VURULUYOR. ÖYLE OLDU DEĞİL Mİ HANTEPEDE.

ÜSTEĞMENİMİZ DE ORDA GİTTİ. KOŞUŞTULAR HEPSİ PEŞİNDEN MEVZİYE GİRİYORUZ DİYE. ONDAN SONRA ROKET DE ORAYA GELDİ. HEDEF ORASI O MEVZİ DEĞİL Kİ. ÖYLE MEVZİ Mİ OLUR. NEREDE GÖRÜLMÜŞ ŞEY ? BU UYGULAMAYI VARSA HALA LÜTFEN KALDIRIN. BİZE NE LAZIM. BİZE ATEŞ MEVZİİ LAZIM.

ÇATIŞMAYA GİRECEĞİMİZ İÇİN. ATEŞ MEVZİİ LAZIM.

İŞTE HANTEPEDE İHANIN GÖRÜNTÜSÜNDE BİLE BELLİ. KOŞTULAR İÇİNE GİRDİLER DEĞİL Mİ? SEYREDEN VAR MI? VARDIR HERHALDE. ADAM DA GELDİ EL BOMBASINI ÜZERLERİNE ATIYOR. ŞEY ATAR GİBİ. TAM BİR KEPAZELİK HALİMİZ.

NEDEN İŞTE LİDER YOK ORTALIKTA. LİDER YOK. BU HALE GELDİK.

BAKIN BUNLARI SÖYLEMEME GEREK BİLE YOK. HEPİMİZ ASKERİZ BUNUN İÇİN KOMUTANIZ YAA... ÇOK ZAYIFIZ BU KONUDA.

İHA SKANDALINDA, TEŞKİLAT YAPIMIZININ YANLIŞ OLDUĞU ANLAŞILDI.

EMİR VERECEK OLAN ARAZİDEYDİ, ŞİMDİ GÖRÜNTÜNÜN BAŞINDA. BOŞLUK İSTEMİYORUM KUVVET KOMUTANIZLA BERABER, HAVA KUVVETLERİ KOMUTANIMIZLA BERABER BU İHALARIN İŞTE GÖNDERİLİŞİNİ GÖRÜNTÜ AKTARMASINI YERLERİNDE BİR DAHA İNCELEDİK. ŞUNU GÖRDÜK Kİ EĞER ZAMANINDA UYGUN ŞEKİLDE İHA'LARI KULLANABİLSEK, BİZE ÇOK ÇOK BÜYÜK BİR İMKÂN KAZANDIRIYOR. AMA BUNU YERİNDE ZAMANINDA GÖRÜNTÜYÜ İZLEYEN KOMUTAN, HAKİKATEN O GÖRÜNTÜDE GÖRDÜĞÜ OPERASYONA MÜDAHALE EDEBİLECEK BİLGİDE VE TECRÜBEDE OLMASI GEREKİR. ORDAKİ NÖBETÇİ SUBAYIN YAPACAĞI BİR İŞ DEĞİL O. DEMEK Kİ ÖNCE İLGİLİ KOMUTAN FIRLAYIP BU İŞİN BAŞINA GELMESİ SÜRATLE DURUMU DEĞERLENDİRMESİ TOPÇU MU ATTIRACAK, UÇAK MI İSTEYECEK, HELİKOPTERLERİ Mİ GÖNDERTTİRECEK NE TALEP EDECEKSE ETMESİ VE ALTTAKİ BİRLİK KOMUTANIYLA DA DİREK TEMASTA OLUP HELİKOPTERİ YÖNETMESİ LAZIM, TOPÇUYU TANZİM ETTİRMESİ LAZIM, NEREYE ATACAĞINI SÖYLEMESİ LAZIM. İHA'NIN NEREYİ TAKİP ETMESİ GEREKTİĞİNİ HANGİ TARAFI SÖYLEMESİ LAZIM. EKRANIN BAŞINDA OLUP DA HAREKÂTI SEVKEDECEK KOMUTAN İHAYI DA SEVKEDECEK.

BUNDAN SONRA BEN DEDİĞİMDE İHA GEÇ GELDİ SAĞA GİT DEDİM SOLA GİT DEDİYDİ FALAN FİLAN YOK ARKADAŞLAR. YOK. HERKES İŞİNE SAHİP OLACAK.

HERKES NE İSTİYORSA ONU SÖYLEYECEK. ONA GÖRE İHAYI KULLANACAK. ONA GÖRE DE HELİKOPTER Mİ GETİRECEK BİLMEM NE Mİ GETİRECEK. İŞTE GEREKLİ İŞLEMİ YAPACAK. BUNA DİKKAT EDELİM.

EYLEMSİZLİK KARARI BİZİ BAĞLAMAZ

ŞİMDİ TABİ TERÖR ÖRGÜTÜNÜN ÖNÜMÜZDEKİ DÖNEMDE NE YAPACAĞI BİRAZ SİYASİ. ARTIK TAMAMEN ÖRGÜT SİYASAL ALANA ANGAJE OLDU. BİLİYORSUNUZ SEÇİME KADAR EYLEMSİZLİK DİYE BİR KARAR ALDILAR. BU DA HAKİKATEN EYLEMLERİNİ YANİ KIRSAL KESİMDEKİ EYLEMLERİNİ AZALTTILAR. BU KARAR TABİ KESİNLİKLE TABİİ BİZİ BAĞLAMAZ. BİZİ HİÇ İLGİLENDİRMEZ. BİZİM EYLEMSİZLİKLE ALAKAMIZ YOK.

O KADAR BU SON DÖNEMDE HERŞEY SERBEST DENDİ Kİ HALKIMIZA İŞTE HERKES İSTEDİĞİNİ SÖYLEYEBİLİR, İSTEDİĞİNİ TALEP EDİYOR, İSTEDİĞİNİ BİLMEM NE YAPIYOR SAÇMA SAPAN ŞEYLER. TABİ ÇOĞUNUN BUNUN DÜŞÜNÜLMESİ BİLE MÜMKÜN DEĞİL.

BİLGİ ALMAK İÇİN HALKIN NABZINI TUTUN, HERKESE YAKIN OLUN.

POLİSLE, İTLE MİTLE, TEMAS KURUN

ONUN İÇİN SİZE DİYORUM Kİ ARKADAŞLAR LÜTFEN BULUNDUĞUNUZ YERDE NABIZ TUTUN. BAKIN HALKIN İÇİNDE OLUN. KIŞLADAN LOJMANA LOJMANDAN KIŞLAYA DEDİĞİMİZ ZAMAN BUNU ANLAYAMIYORUZ. NABIZ TUTMAMIZ LAZIM. POLİSLE İTLE MİTLE BİLMEM NEYLE YAKIN TEMASTA OLMAMIZ LAZIM. HAKKATEN BU SÖYLENENLER OLUYOR MU? HALK BUNA NE DİYOR. NE KADAR DESTEKLİYOR. NE KADAR DESTEKLEMİYOR. SAÇMA MI BULUYOR. NE, NASIL OLUYOR YANİ BUNLARI KİMLERDEN ÖĞRENECEĞİZ. SİZDEN ÖĞRENECEĞİZ. SİZDEN ÖĞRENECEĞİZ.

ÖNCELİKLE JANDARMADAN ÖĞRENECEĞİZ HA. JANDARMALAR. SİZDEN ÖĞRENECEĞİZ.

BUNA İHTİYACIMIZ VAR. BİZİM İÇİN BİZ HİÇBİR ZAMAN EYLEMSİZLİK FALAN FİLAN ÖYLE BİRŞEY AĞZIMIZA ALMADIK. BİZİM İÇİN EYLEMSİZLİK SÖZ KONUSU DEĞİL ARKADAŞLAR. KESİNLİKLE DEĞİL.

TERÖRLE MÜCALEDE HİÇ KİMSENİN TALİMATINA İHTİYACIMIZ YOK.

KİMSE BİZE HAREKÂTI AZALT DİYEMEZ

BİZ HİÇKİMSENİN TALİMATINA FİLAN İHTİYACIMIZ DA YOK. TABİ Kİ MÜCADELEMİZ DEVAM EDECEKTİR. KİMSE DE BİZE BUNU DURDUR DİYEMEZ. DESE BİLE BUNU KABUL ETMEYİZ.

BİR KERE BUNU HİÇ UNUTMAYINIZ. KESİNLİKLE YOK HAREKETİ AZALT. BİLMEM NE YAP. OPERASYONU AZALT NE BİZİM AĞZIMIZDAN ÇIKAR, DUYAMAZSINIZ NE DİĞER KOMUTANLARIMIZIN AĞZINDAN ÇIKAR. BİZ HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ TERÖRE KARŞI MÜCADELEDE BİR ADIM BİLE GERİ DURAMAYIZ.

OPERASYONLARDA ARTIK SON BİR YILDIR MANTIKLI İŞ YAPMAYA KARAR VERDİK.

İSTİHBARAT ALMADAN TABURLA BERABER ARAZİDE GEZMEYECEĞİZ.

ANCAK GEÇEN SENEDEN BERİ BİRAZ DAHA MANTIKLI OLARAK BU İŞİ YAPMAYA KARAR VERDİK. İŞTE ESKİDEN BÜYÜK BÖLGELERİ ARAMAK İÇİN TABURLAR HADİ ARAZİYE DİZİLİYORDUK. HADİ ARIYORDUK TARIYORDUK BU ARADA 10 KİŞİ MAYINA BASIYORDU BEŞ KİŞİ BİLMEM NE OLUYORDU. DÜŞÜYORDU KALKIYORDU YARALANIYORDU NETİCEDE DE HİÇBİR ŞEY BULAMIYORDUK VERDİĞİMİZ ZAYİATLA KALIYORDUK. ONUN İÇİN DEDİK Kİ İSTİHBARATA DAYALI GERÇEK DUYUMA DAYALI BİRŞEY ELDE ETTİĞİMİZ ZAMAN BUNUN USULÜNÜ YOLUNU VALİYLE MALİYLE AYARLAYALIM VE DERHAL BUNA OPERASYON YAPALIM. ARTIK BUNA JANDARMA MI YAPAR BERABER Mİ YAPARIZ. BİR TABURLA MI YAPARIZ, İKİ BÖLÜKLE Mİ? BU ORDAKİ MAHALLİ KOMUTANIN YAPACAĞI İŞ. DEDİK VE SANIYORUM BUNDA DA HAKLIYIZ. YANİ BOŞU BOŞUNA BİRLİKLERİ SEVKETMEKTENSE BİR BİLGİ ALIP BİR İSTİHBARAT ALIP ONA YÖNELMEK HA O DA BOŞ ÇIKABİLİR ÇIKAR ÇIKAR YÜZDE YÜZ GARANTİ DİYEMEYİZ TABİ. AMA YETERLİ KUVVETLE, YETERİ KADAR KUVVETLE BUNU YAPMAK ZORUNDAYIZ. BÜTÜN HERŞEY BANA GELİYOR.

BAZI YERLERDE BİRLİKLERİMİZ KIPIRDAMIYOR NİYE?

BAZI YERLERDE HAREKET YOK. BAZI BÖLGELERİMİZDE HİÇ KIPIRDAMA YOK. NE JANDARMADA NE BİZDE. NE OLDU BİTTİ Mİ BU ADAMLAR? ÖYLE DEĞİL. ÖYLE Mİ?

BUNLARA RAHAT VERMEMEMİZ LAZIM. ÖYLE BİR HAVA VARSA EĞER KAFANIZDAN LÜTFEN ÇIKARTIN. ÖYLE ŞEY YOK.

ARTIK HERŞEYİ YASAL ZEMİNE OTURTMAK ZORUNDAYIZ. HERKESİN GÖZÜ ÜZERİMİZDE ÇOK DİKKAT EDİN HERKESİN GÖZÜ ÜZERİMİZDE. BİR UFACIK HATA YAPILIRSA BASINA TAŞINIYOR, MANŞETLERE TAŞINIYOR ONUN İÇİN HERŞEYİ YASAL BAZDA YAPMAK DURUMUNDAYIZ. BİZİM YASALARIMIZ HANİ BAZEN KIZIYORUZ MIZIYORUZ AMA BİZE GEREKLİ YETKİYİ VERİYOR. DİKKATLİ İNCELERSEK KULLANIRSAK İŞTE VALİYLE KONUŞMAK SURETİYLE FALAN BİZE GEREKLİ YETKİYİ VERİYOR. TABİ ÖNCE JANDARMAMIZ YAPIYOR. BİZDE ONLARIN PEŞİNDEN ONA DESTEK OLARAK YAPICAZ.

EMASYANIN YERİNE YAPILACAK YENİ PROTOKOL ÜZERİNDE ÇALIŞIYORUZ BİRAZ EVVEL SÖZ ETTİM. EMASYA PROTOKOLÜ KALKTIĞI İÇİN İLLER ARASINDAKİ HAREKETTE BİRAZ SIKINTIMIZ OLACAK GİBİ GELİYORDU. AMA ARKADAŞLARIMIZ SÖYLEDİLER, VALİLER GENE ANLAŞTI FİLAN DİYE BİZ BUNU YENİ BİR PROTOKOLLE YASAL BAZA OTURTMAYA ÇALIŞIYORUZ. ONU DA HAZIRLAR HAZIRLAMAZ SİZE TEKRAR GÖNDERECEZ. ONA ŞEY YAPICAKSINIZ. O KONULARA DA SAHİP OLACAKSINIZ VE DAHA RAHAT EDECEKSİNİZ.

ELİMİZDEKİ TEKNİK İMKÂNLARI KULLANAMIYORUZ, EĞİTİM VE TATBİKATIMIZ ZAYIF NEYİMİZ VARSA KULLANIN. İŞTE HAVADA BİLMEM NE HELİKOPTERİ HAZIR BULUNDURURUZ, BİLMEM NE, ÇAĞIRIRIZ GEREKİRSE. BULUNDURUN. ÇAĞIRIN.

ŞİMDİ RAHATIZ. YANİ SIKIŞIK DURUMDA DEĞİLİZ. HER TÜRLÜ İMKÂNIZI KULLANIN BAKIN HERTÜRLÜ İMKÂNIMIZI KULLANIN DİYORUM. AMA TEMASI DA KURDUKTAN SONRA İŞTE BEN BUNU KAÇIRDIM, GİTTİLER GECE KARANLIĞINDA KAYBOLDULAR. BİZDE HERŞEY VAR. GECE DE GÖRÜYORUZ GÜNDÜZDE GÖRÜYORUZ.

HERTÜRLÜ İMKÂNIMIZ VAR. ONU KAÇIRMAYACAĞIZ. ONA GÖRE TEDBİR ALACAĞIZ.

MARİFET KAÇIRDIM DEMEK DEĞİL. TEMAS KURUNCA KAÇIRMAK YOK. İNATLA, CESARETLE ÜZERİNE GİDİP SONUCU ALMAMIZ LAZIM. ELİMİZDEKİ ARACIMIZI, GERECİMİZİ, DÜRBÜNÜMÜZÜ, TECHİZATIMIZI İŞTE NE VARSA, İYİ BİLİN.

SİLAHIMIZIN KABİLİYETLERİNİ İYİ BİLİN. BİLMELİYİZ Kİ ONU ONA GÖRE KULLANMALIYIZ.

SINIR BİRLİKLERİMİZ VE ZAAFİYET

ŞİMDİ SINIR BİRLİKLERİMİZİN BİRAZ DAHA PROFÖSYONEL OLMASI İÇİN, YANİ PROFÖSYONEL ASKER FALAN DEMİYORUM. BİR SINIR EĞİTİM MERKEZİ TEŞKİL ETTİK BİLİYORSUNUZ HERHALDE. ŞEY OLAN, EĞİTİLMİŞ BİRLİKLERİMİZİ, ERLERİMİZİ ORAYA GÖNDERİYORUZ.

VARAN 2: BEKLEYİN

I.K GÜNCEL KONULARI DEĞERLENDİRİYOR:

1. ASKER POLİS İLİŞKİSİ, GEREKİRSE ORTALIĞI AYAĞA KALDIRIRIZ.

2. HUKUKA NE KADAR SAYGILI OLACAĞIZ, BİZ ENAYİMİZ?

3. GAZETECİLERLE İLİŞKİLER, ONLAR ...........................

4. ERLERİN SUBAYLARIN ÖZEL İŞLERİNDE KULLANILMASI, KİMİ İTİNİ

GEZDİRİYOR KİMİ EVİNİ BOYATIYOR.

5. ŞEHİT YAKINLARI İLE İLİŞKİLER, BARİ YAĞMASAK DA GÜRLEYELİM.

6. ASTLARIN GENELKURMAY KARARGÂHINA YALAN SÖYLİYOR.

7. ERGENEKON VE BALYOZ DAVALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ VE İTİRAFLARI,

BALYOZDA ESAS SORUMLULUK KİMDE?

8. OYAK İÇİN VERİLEN MÜCADELE, NEDEN VERGİ VERMEK İSTEMEDİKLERİ

9. HER KESİN EŞİT SÜRELİ ASKERLİK YAPMASI, SİVİLLERİN ALDIKLARI EĞİTİM

NE KADAR ÖNEMLİ?

10. SÖZLEŞMELİ ER KİMİN FİKRİ?

11. MİLLİ SAVUNMA BAKANININ AÇIĞA ALMAMA İŞLEMİNİ NASIL DEĞERLENDİRDİK

VE AYİM NİYE KALKMAMALI?

12. IRAK SINIRINI SİVİLLERİN KORUMASI KONUSUNA, HER KES GÜLER.

13. SAYIŞTAŞ, OMBUDSMAN VE DENETLEME, ARTIK PARALARI DAHA DİKKATLİ

KULLANMALIYIZ.

14. TSK YASA VE YÖNETMELİKLERİN DIŞINA ÇIKMASINI YOL YAPTIK, HEP BÖYLE

DEVAM EDECEK SANDIK.

15. 35.MADDE KALKSA NE OLUR? BİZİM GÖREVİMİZ BİTER Mİ? BİZ NİYE BURDAYIZ?

(BUGÜN)
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2010 Kayseri News | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0352 231 31 39 | Haber Yazılımı: CM Bilişim