Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, Mobil Başkan uygulamasının yeni durağı olan Battalgazi Mahallesi Küçükali Kentsel Dönüşüm Alanı’nda vatandaşlarla bir araya gelip sohbet edip onlardan gelen talep ve önerileri dinledi.
Başkan Palancıoğlu, vatandaşlarla birebir görüşerek belediye hizmetlerini daha etkin bir şekilde yürütmeyi hedeflediği Mobil Başkan uygulamasının üçüncü durağında Battalgazi Mahallesi sakinleri ile bir araya geldi.
Başkanlık makamını sahaya taşıdıklarını belirten Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, “Şu anda Battalgazi Mahallesi’ndeki sakinlerimizle buluştuk. Küçükali Kentsel Dönüşüm bloklarının tam ortasında olan büyük bir yeşil alanda Mobil Başkan uygulamamızı yapıyoruz. Yoğun bir ilgi göstererek buraya gelen hanımlar ve beyler bizlere taleplerini ifade edecekler. Biz de elimizden geldiğince taleplerine karşılık vererek buradaki çalışmalarımızı yapacağız. Mobil Başkan uygulamamızı mahalle mahalle düzenleyerek hemşehrilerimizi ziyaret ediyor, taleplerini alıyor şu anda bizimle birlikte olan konuyla ilgili sorumlu birimdeki çalışma arkadaşlarımıza anında iletiyorum. Başkanlık makamını sahaya taşıyarak vatandaşlarımızı belediye binamıza kadar yormadan, biz onların yanına gelerek tüm taleplerini tek tek dinliyoruz. Mobil Başkan uygulamamız hayırlara vesile olur inşallah. 25 Temmuz Perşembe günü ise Keykubat Mahallemizde bulunan Pazar yerinde olacağız. Keykubat Mahallesinde bulunan tüm hemşehrilerimi programımıza davet ediyorum” dedi.
“Kentsel dönüşüm çalışmalarına son sürat devam ediyoruz”
Battalgazi Mahallesi sakinlerine müjdeli haberi veren Başkan Palancıoğlu, “Vatandaşlarımızın heyecanla beklediği kentsel dönüşüm projelerimize hız kesmeden devam ediyoruz. Bildiğiniz üzere Küçükali Kentsel Dönüşüm alanındaki ilk etap çalışmalarını tamamlayarak vatandaşlarımıza evlerini teslim ettik. İkinci etap çalışması ise yaz aylarının sonuna doğru bitmiş olacak. Daireleri hak sahiplerine dağıtacağız. Daha sonrasında da inşallah üçüncü etap çalışmalarına başlayacağız” dedi.
Programa katılan vatandaşlar da uygulamadan duydukları memnuniyeti belirterek Başkan Palancıoğlu'na teşekkür ettiler.
“Kentsel dönüşüm çalışmalarına son sürat devam ediyoruz”

Başkan Palancıoğlu, vatandaşlarla birebir görüştü.
- Yorumlar 0
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Avrupa Kayserili İşverenler Birliği Genel Başkanı Ali Hızar,Gurbetçi Vatandaşları KarşıladıBAŞKAN HIZAR:“DİĞER ŞEHİRLERE ÖRNEK OLMASINI UMUT EDİYORUZ”
Başkan Yeşim Akpınar,Avrupa’dan Kayseri'ye gelen gurbetçi kafileyi karşıladıAKPINAR: “GURBETÇİLERE BU DUYGUYU YAŞATMAK GÜZELDİ”
“GURBETÇİLERE BU DUYGUYU YAŞATMAK GÜZELDİ”Hollanda’da yaşayan gurbetçilerden uçakla Kayseri’ye gelen ilk kafile havalimanında çiçeklerle karşılandı.ÖNE ÇIKANLAR
1/20
- 21:58 - Avrupa Kayserili İşverenler Birliği Genel Başkanı Ali Hızar,Gurbetçi Vatandaşları Karşıladı
- 21:53 - Başkan Yeşim Akpınar,Avrupa’dan Kayseri'ye gelen gurbetçi kafileyi karşıladı
- 21:44 - “GURBETÇİLERE BU DUYGUYU YAŞATMAK GÜZELDİ”
- 21:32 - Kayseri’de 17 yıl hapisle aranan hükümlü yakalandı
- 17:35 - KOCASİNAN BELEDİYESİ'NDEN İHALE
- 17:07 - Atila Gerin ile 1+1 yıllık sözleşme imzaladı
- 16:59 - Kayserispor'da Atila Gerin Dönemi
- 15:47 - BAŞKAN ÖZTÜRK: “ELMADA REKOR KIRACAĞIZ”
- 15:44 - Dünya Spor Başkenti'nde Büyükşehir'in Yaz Dönemi Spor Okulu Kayıtları Başladı
- 15:34 - TALAS’TA ÇEVRE BİLİNCİ SANATLA BULUŞTU, ÖĞRENCİLER ÖDÜLLERİNE KAVUŞTU
- 15:25 - KAYSERİSPOR'DA YAPRAK DÖKÜMÜ YILDIZ KALECİ VEDA ETTİ
- 12:56 - Başkan Büyükkılıç,Kayseri’nin her köşesindeyiz
- 10:44 - Kaçak sigara operasyonunda 1 milyon 50 bin adet makaron ele geçirildi
- 10:36 - Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş.’den Milli Takıma Destek Mesajı
- 10:28 - Büyükşehir'in Sahabiye'de 4,5 Milyar TL'lik Dev Dönüşümü Hızla Yükseliyor
Tüm Hakları Saklıdır © 2010 Kayseri News | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0000 000 00 00
Tel : 0000 000 00 00

























