TRAFİĞİ TEHLİKEYE DÜŞÜREN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜNE 46 BİN TL CEZA

Kayseri’de trafiği tehlikeye düşürecek şekilde motosiklet kullandığı tespit edilen sürücüye 46 bin TL idari para cezası uygulandı.

Trafiği Tehlikeye Düşüren Motosiklet Sürücüsüne 46 Bin TL Ceza

23 Haziran 2026 Salı 11:48

Trafiği Tehlikeye Düşüren Motosiklet Sürücüsüne 46 Bin TL Ceza

İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan denetim ve incelemelerde, bir motosiklet sürücüsünün trafik güvenliğini tehlikeye düşürecek şekilde araç kullandığı belirlendi.

Ekipler tarafından kimliği tespit edilen sürücü hakkında Karayolları Trafik Kanunu’nun ilgili maddeleri kapsamında işlem yapıldı. Yapılan işlemler kapsamında sürücüye toplam 46 bin TL idari para cezası uygulanırken, ehliyetine 60 gün süreyle el konuldu. Motosiklette 60 gün süreyle trafikten men edildi.

Yorumlar
SON DAKİKA