• BIST 14561.05
    • Altın 6175.34
    • Dolar 46.4735
    • Euro 53.0467

      Trafiği Tehlikeye Düşüren Motosiklet Sürücüsüne 46 Bin TL Ceza

      Trafiği Tehlikeye Düşüren Motosiklet Sürücüsüne 46 Bin TL Ceza
      Kayseri’de trafiği tehlikeye düşürecek şekilde motosiklet kullandığı tespit edilen sürücüye 46 bin TL idari para cezası uygulandı.

      Trafiği Tehlikeye Düşüren Motosiklet Sürücüsüne 46 Bin TL Ceza

      İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan denetim ve incelemelerde, bir motosiklet sürücüsünün trafik güvenliğini tehlikeye düşürecek şekilde araç kullandığı belirlendi.

      Ekipler tarafından kimliği tespit edilen sürücü hakkında Karayolları Trafik Kanunu’nun ilgili maddeleri kapsamında işlem yapıldı. Yapılan işlemler kapsamında sürücüye toplam 46 bin TL idari para cezası uygulanırken, ehliyetine 60 gün süreyle el konuldu. Motosiklette 60 gün süreyle trafikten men edildi.

      • Yorumlar 0
      Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
      Diğer Haberler
      Tüm Hakları Saklıdır © 2010 Kayseri News | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
      Tel : 0000 000 00 00